forum.mojacukrzyca.org Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Ginekolog - Szczecin, Police
Słodka Madzia 

Słodki staż: 17.05.2012
Typ cukrzycy: Typ 1
Leczenie: Peny
Insulina: NovoRapid
Insulina 2: Insulatard
Glukometr: OneTouch Select Mini
Autor tematu
Wysłany: 03-07-2012, 21:02   Ginekolog - Szczecin, Police

Czy któraś z koleżanek może mi podpowiedzieć gdzie mamy w okolicy dobrego ginekologa? Cukrzycę zdiagnozowano u mnie stosunkowo niedawno. Nie staraliśmy się od tego czasu z mężem o dzidzie, a tu masz dziś rano teścik zrobiony - wynik pozytywny, potem z ciekawości ok godziny 18 kolejny - i wynik znowu pozytywny. Jutro jadę do laboratorium żeby potwierdzić jeszcze z krwi. I tu mam jeszcze pytanko, kolejną wizytę u mojego diabetologa w Policach mam dopiero 23 lipca, czy dzwonić i przesuwać wizytę na termin wcześniejszy? Jestem w tym kompletnie zielona, pomóżcie kobiety :)

siemka21 

Słodki staż: 1987
Leczenie: Pompa
Glukometr: Accu-Chek Nano
Pompa: Paradigm 722
Wysłany: 03-07-2012, 23:08   

Ja bym na Twoim miejscu przesuneła wizyte na wczesniej jesli jest to mozliwe . Cukry moga zaczac Ci szalec i ogolnie chyba lepiej zeby diabetolog Ci wyjasnił wszystko bo najwazniejsze to miec dobre cukry . Zapytaj dziewczyn w watku ktore sa w ciazy napewno Ci pomoga .

Izabela 23 
Izabelka

Słodki staż: 1996
Leczenie: Pompa
Insulina: Humalog
Glukometr: Contour Link
Pompa: Paradigm 715
Pomogła: 2 razy
Wysłany: 04-07-2012, 05:57   

Przede wszystkim: GRATULACJE :)
Też bym przesuneła wizyte, najszybciej jak się da. Będziesz spokojniejsza.

Joasia1987 

Słodki staż: od 1995
Insulina 2: Lantus
Glukometr: Accu-Chek Active
Pomogła: 1 raz
Wysłany: 01-09-2012, 11:32   

Madziu,a do jakiego lekarza chodzisz w Polichach ? ;)

Słodka Madzia 

Słodki staż: 17.05.2012
Insulina 2: Insulatard
Glukometr: OneTouch Select Mini
Autor tematu
Wysłany: 01-09-2012, 12:36