To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
forum.mojacukrzyca.org
Forum portalu mojacukrzyca.org

Cukrzyca typu 2 - Pulsowanie krwi w łydkach

elaw - 31-10-2008, 14:11
Temat postu: Pulsowanie krwi w łydkach
Witam forumowiczów. Chciałabym się spytać czy kogoś dopodła takowa dolegliwość jak pulsowanie krwi w żyłach nóg, konkretnie w łydkach. Nie mam żylaków, jestem wręcz szczupła, ale gdybyłam u lekarza I kontaktu, mówiąc jej o tym pulsowaniu, stwierdziła krótko:"to sprawa genetyczna" i koniec tematu. Pytam - jaka może być przyczyna, o czym to świadczy i do kogo ewentualnie się wybrać i jakie wyniki porobić w tym kierunku? Pozdrawiam

[ Dodano: 31-10-2008, 14:19 ]
Dodam, że nogi mi nie puchną, występuje samo pulsowanie.

marek_t2 - 20-11-2008, 18:17

Witam serdecznie,

W moim przypadku po takim pulsowaniu w łydkach łapały mnie skurcze. Powodem był niedobór potasu.

Pozdrawiam,

sacharyna - 20-11-2008, 18:29

Pulsowało i u mnie. Aż rwało łydkę na boki, potem przychodziły nieciekawe i smutne skurcze zwłaszcza w nocy. Potraktowałem to wszystko Asparginem. Przez tydzień przyjmowałem po 2 tabletki dziennie i jak łydką odjął... :D
Czasami to wraca ale już nie czekam aż powykręca mnie w nocy tylko tabletka Asparginu i problem z głowy na miesiąc. Widocznie mam coś dziurawe i gubię potas pasjami :P

elaw - 22-11-2008, 16:47

magnez i potas mam w normie, ale sądzę, że pora letnia i wysokie temperatury miały wpływ na te moje żyły, bo teraz jakby się wyciszyło to pulsowanie. Pozdrowionka
słodki41 - 03-12-2008, 09:24

A ja mam takie bule w łydkach i pod kolanami jakby mnie skurcze łapały (chciaż nie łapią mnie) tak jakby zakwasy. Łykam potas i magnez i nie pomaga.
Bajkalodz - 03-12-2008, 11:55

Miałam ten sam problem. Przez dwa lata łykałam "tony" magnezu i nic. Dopiero koleżanka lekarz. która miała takie same objawy powiedziała mi, że prawdopodobnie jak większośc (!) ludzi nie trawię magnezu w tabletkach. Mój organizm wydala je w całości. Przeszłam na inną formę - płynną. Jest taki MAGNESOL 150, rozpuszczalny. Dawka dzienna 300 -dwie tabletki. Spróbuj - bardzo pomogło, dodatkowo biorę potas ale już doraźnie gdy coś się dzieje. Jeszcze lepsze było MAGNESIUM DIASPORAL 300(dawka dzienna) takie coś wysypywane bezpośrednio na język ale nigdzie nie można teraz tego kupic. Powodzenia Bajka
Patrycjusz Ż - 07-12-2008, 01:24

elaw,

to sprawa czysto genetyczna, krew pulsuje czy tego chcesz czy nie takie zjawisko powstaje dzieki stalemu synchronizowaniu sie krwi w organizmie.
a genetyczna bo zazwyczaj glowna zyla jest umieszczona glebiej i nie czujemy jej pulsowania(tetna) niestety u sporadycznych osob zyla ta jest plyciej osadzona czyli genetycznie usytuowana i daje sie we znaki.
bierz magnez on poprawia krwioobieg i regularne krazenie krwi powstrzyma wlasnie to uczucie bicia w sciane lydki.
magney reguluje uklad nerwowz oray nerw trojdzielny.
bo takie czucie bicia w lydce to moze byc standardowy nerwobol.
pozdrawiam

elaw - 07-12-2008, 16:03

Witam! Biorę magnez, ale pulsowanie nie jest takie jak 2-3 m-ce temu.Pozdrawiam
Krzysiek37 - 29-01-2009, 22:21

Witam cię, czy zwróciłaś uwagę, że pulsowanie w łydkach, tzw mrowienie pojawia się o niskich, czy wysokich cukrach? mogą być to objawy, sygnały skoków cukru w organizmie lub tak jak piszą koledzy niedobór potasu w organizmie. A jak jest z twoją dietą, może tu tkwi przyczyna.
Muchomor - 30-01-2009, 10:51

Krzysiek37 napisał/a:
jak piszą koledzy niedobór potasu w organizmie

Nie potasu, a magnezu. Czytaj dokładniej.
Krzysiek37 napisał/a:
że pulsowanie w łydkach, tzw mrowienie pojawia

Jest różnica między pulsowaniem a mrowieniem. Nie myl objawów, bo wyciągniesz błędne wnioski.

elaw - 30-01-2009, 11:10

Lekarka moja też powiedziała mi, że to sprawa genetyczna. To nie jest żadne mrowienie, aczkolwiek magnez biorę sukcesywnie parę lat. Codziennie teraz kładę się wieczorkiem i trzymam przez 10 minut nogi w pionie, a w ciągu dnia w domu chodzę na palcach i to pulsowanie mniejsze odczuwam już jak leżę, a poprzednio i w ciągu dnia siedząc czułam. Pozdrawiam
juras41 - 07-03-2009, 22:29

Od dłuższego czasu mam mrowienie, częste kurcze, i uczucie że nogi puchną. W zeszłym tygodniu lekarka stwierdziła że przyczyną jest krążenie w żyłach i zapisała mi Cyclo3Fort. Od tygodnia niewiem co to jest kurcz. A miałem prawie co noc.
Karol15 - 08-03-2009, 20:28

juras41 napisał/a:
W zeszłym tygodniu lekarka stwierdziła że przyczyną jest krążenie w żyłach i zapisała mi Cyclo3Fort.
Co to jest za preparat już przeczytałem, ale pochwal się trochę więcej jak on na Ciebie podziałał, bardzo mnie to zainteresowało.
juras41 - 08-03-2009, 21:17

Stosuję go od tygodnia czyli jeszcze niemogę nic konkretnego powiedzić. Miałem robione USG tętnic w nogach i wynik byłbardzo dobry (pojedyńcze płytki miażdżycowe). Pani doktor podejżewa że to są żylaki(krążenie w żyłach) chociarz na nogach nie widać żadnych zmian. Ustąpiły nocne kurcze nóg (miałem prawie co noc) i zmiejszyło się mrowienie. Teraz nogi są moje, przedtem były jakby obce skóra była jak pergamin, dziwna w dotyku. Mam nadzieję że lekarz mi utrafił. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group